| Po | Wt | 秗 | Cz | Pi | So | Ni |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Brak wydarze.
28 pa藕dziernika odby艂y si臋 zaj臋cia otwarte z j臋zyka angielskiego w klasie 2a. Uczniowie poprzez zabaw臋 powtarzali materia艂 z zakresu tematycznego:
All about me
Simple commands
Alphabet.
G艂ównym celem zaj臋膰 by艂o utrwalenie znajomo艣ci s艂ownictwa, zwrotów, piosenek i zabaw j臋zykowych zwi膮zanych z tematem. W trakcie 膰wicze艅 komunikacyjnych uczniowie zadawali pytania i odpowiadali udzielaj膮c informacji na temat miejsca zamieszkania, klasy do którejucz臋szczaj膮 czy imienia ulubionego kolegi. Rodzice mieli szans臋 zobaczy膰 jak wygl膮da lekcja z wykorzystaniem narz臋dzi interaktywnych oraz materia艂ów aktywizuj膮cych oraz zapozna膰 si臋 z metodami i technikami nauczania j臋zyka obcego dostosowanymi do wieku dzieci. Zastosowane metody i techniki pracy pokaza艂y, 偶e dzieci potrafi膮 reagowa膰 werbalnie i niewerbalnie na proste polecenia nauczyciela, rozumiej膮 wypowiedzi ze s艂uchu, rozpoznaj膮 zwroty stosowane na co dzie艅 i potrafi膮 si臋 nimi pos艂ugiwa膰, wspó艂pracuj膮 z rówie艣nikami w trakcie nauki. Okaza艂o si臋, 偶e obecno艣膰 Rodziców jest dla uczniów szczególnie motywuj膮ca. Szeroki wachlarz zabaw dydaktycznych, gier j臋zykowych, rymowanek czy wierszyków pozwala na pe艂ne przyswojenie s艂ówek i zwrotów przed kolejnym testem oraz stanowi baz臋 do dalszej nauki. Uczniowie bardzo ch臋tnie pracowali, a Rodzice mogli skonfrontowa膰 swoje wyobra偶enia o nauce j臋zyka angielskiego we wspó艂czesnej szkole.
Ma艂gorzata Augu艣cik- Osicka
Zdj臋cia TUTAJ: