| Po | Wt | 秗 | Cz | Pi | So | Ni |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 |
Brak wydarze.
Uczniowie klasy IIIB w miesi膮cu lutym realizowali blok tematyczny z zakresu - mój wygl膮d, wynikaj膮cy z podstawy programowej. W trakcie zaj臋膰 poznawali nowe s艂ownictwo, opisywali siebie, swoich rodziców, rodze艅stwo i cz艂onków rodziny. Jedn膮 z opisywanych cech by艂y w艂osy, które uczniowie okre艣lali jako proste, uk艂adaj膮ce si臋, kr臋cone. Omawiali ich kolor i d艂ugo艣膰. Oprócz opisu s艂ownego, uczniowie przygotowali pokaz fryzur w ró偶nych kombinacjach. Fryzury nale偶a艂o wykona膰 w domu i podzieli膰 si臋 efektem swojej pracy. Oczywi艣cie, warunkiem niezb臋dnym by艂a konieczno艣膰 wykazania si臋 znajomo艣ci膮 s艂ówek. 艁膮czenie nauki i zabawy to jedna z metod wykorzystywana w klasach I -III, która cieszy si臋 du偶ym powodzeniem u dzieci. Nadrz臋dnym celem jest jednak przyswojenie s艂ownictwa. Metoda dzia艂a wg zasady: ,,The children think they are playing , we know they are learning”- „Dzieci my艣l膮 ,偶e si臋 bawi膮 , my wiemy, 偶e si臋 ucz膮.” Zdj臋cia, b臋d膮ce efektem pracy dzieci przedstawiaj膮 fryzury dwóch uczennic: Oliwii Klimczyk, Zuzanny Hyskiej oraz Tymoteusza Kowalczyka. Trzeba przyzna膰, 偶e inwencja i twórczo艣膰 zaskakuje. Oby tak dalej.
Ma艂gorzata Augu艣cik- Osicka
Zdj臋cia TUTAJ: