| Po | Wt | ¶r | Cz | Pi | So | Ni |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 |
Brak wydarzeñ.

W grudniu odbyły się zajęcia otwarte z języka angielskiego w klasie 2b. Uczniowie poprzez zabawę powtarzali materiał z zakresu: sports.
Zabawa łączy przyjemne z pożytecznym, pozwala uczniowi na wykorzystanie jÄ™zyka w sposób bezstresowy i stymuluje emocjonalnie, przez co poprawia zapamiÄ™tywanie materiaÅ‚u. W trakcie takiej komunikacji nacisk stawia siÄ™ na przekaz. Poprawność jÄ™zykowa, choć bardzo istotna, jest tu na drugim planie . Nauczyciel pomaga uczniom gdy brakuje im sÅ‚ownictwa. W naturalnej sytuacji błędy gramatyczne sÄ… tolerowane przez rodowitych mówców, znacznie ważniejsza jest pÅ‚ynność i znajomość sÅ‚ów. Wypowiedzi sÄ… spontaniczne, a użycie jÄ™zyka twórcze. W trakcie gry uczniowie skupiajÄ… siÄ™ na celu, którym jest wygranie. Wtedy wyłącza siÄ™ lÄ™k przed popeÅ‚nianiem błędów i samokontrola. Przy tak wyjÄ…tkowej okazji obserwatorzy mieli szansÄ™ zobaczyć, jak wyglÄ…dajÄ… zajÄ™cia z wykorzystaniem materiaÅ‚ów aktywizujÄ…cych. Uczniowie bardzo chÄ™tnie pracowali oraz Å›wietnie siÄ™ przy tym bawili. OkazaÅ‚o siÄ™ ,że obecność Rodziców jest dla nich szczególnie motywujÄ…ca i każdy uczeÅ„ chÄ™tnie uczestniczyÅ‚ we wszystkich zabawach. Rodzice zapoznali siÄ™ z metodami pozwalajÄ…cymi na powtórzenie materiaÅ‚u przed planowanym testem. Szeroki wachlarz zabaw dydaktycznych, gier jÄ™zykowych, rymowanek czy wierszyków pozwala na peÅ‚ne przyswojenie sÅ‚ówek i zwrotów stanowiÄ…cych bazÄ™ do dalszej nauki. Cieszy fakt, że zajÄ™cia okazaÅ‚y siÄ™ bardzo interesujÄ…ce zarówno dla dzieci jak i rodziców, którzy mogli skonfrontować swoje wyobrażenia o nauce jÄ™zyka angielskiego we wspóÅ‚czesnej szkole.
Małgorzata Auguścik-Osicka