| Po | Wt | ¶r | Cz | Pi | So | Ni |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 |
Brak wydarzeñ.

W dzisiejszych czasach, w dobie spoÅ‚eczeÅ„stwa konsumpcyjnego i rozwoju technologii, nie należy zapominać o problemach bezpieczeÅ„stwa, relacjach rodzinnych, tolerancji i pomocy drugiemu czÅ‚owiekowi. Zasadne jest wiÄ™c ksztaÅ‚towanie u dzieci, już od najmÅ‚odszych lat, wÅ‚aÅ›ciwych nawyków spoÅ‚ecznych poprzez pokazywanie im pozytywnych wzorców zachowania. Dlatego uczniowie klas II biorÄ… udziaÅ‚ w innowacji pedagogicznej ,,Zrozumieć Å›wiat”, stworzonej w oparciu o Interdyscyplinarny Program Edukacji Medialnej i SpoÅ‚ecznej Kino SzkoÅ‚a, organizowanej przez kino Muza we WÅ‚oszczowie. BazÄ… prowadzenia tej innowacji bÄ™dÄ… Filmowe drogowskazy z cyklu profilaktyczno – spoÅ‚ecznego, poprzedzone prelekcjami na różne tematy.
Dnia 25 października 2018 r. dzieci wzięły udziaÅ‚ w pierwszych zajÄ™ciach na temat: Zasady i umowy – jak je przestrzegać i dlaczego? DyskutowaÅ‚y o tym, czy zasady i umowy uÅ‚atwiajÄ… czy utrudniajÄ… życie. Po ciekawej prelekcji, w której braÅ‚y aktywny udziaÅ‚, obejrzaÅ‚y film pt.,,Zielona szkoÅ‚a”. BohaterkÄ… filmu jest Meral, która zabiera swojÄ… myszkÄ™ na obóz. Niestety, na miejscu zostaje ona porwana przez sowÄ™, a dziewczynka wraz z nowo poznanymi znajomymi rusza jej na pomoc w nieznany las. OpuszczajÄ… obóz, nie informujÄ…c o tym opiekunów. MajÄ… jednak opracowany plan dziaÅ‚ania w razie niebezpieczeÅ„stwa. Czy Meral wraz ze znajomymi zÅ‚amaÅ‚a zasady pobytu na obozie czy nie? Na to i wiele innych pytaÅ„ uczniowie musieli odpowiedzieć sobie sami.
Jolanta Noga, Barbara WÅ‚ódzik