| Po | Wt | ¶r | Cz | Pi | So | Ni |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
Brak wydarzeñ.
Dnia 18.10.2016r w godzinach 13.00-15.00 zostaÅ‚y przeprowadzone dodatkowe zajÄ™cia z klasami czwartymi w ramach akcji promujÄ…cej programowanie Code Week 2016. Opiekunowie Barbara HerczyÅ„ska i MaÅ‚gorzata Krzysztoszek w pierwszej części zajęć zapoznaÅ‚y uczniów ze Å›rodowiskiem pracy i podstawowymi poleceniami Scracht'a. NastÄ™pnie uczniowie modyfikowali kostiumy i animowali duszka oraz wykonywali kilka prostych skryptów dotyczÄ…cych poruszania siÄ™ duszka. ZajÄ™cia te byÅ‚y przeprowadzone w ramach realizacji innowacji programowej „Z programowaniem za pan brat”.
W dniu 20.10.2016r uczniowie klasy VI b realizujÄ…c event zgÅ‚oszony w ramach Code Week 2016 realizowali zajÄ™cia komputerowe poÅ›wiÄ™cone programowaniu w Scracht'u. Pod kierunkiem nauczycielki MaÅ‚gorzaty Lipniak wybierali scenÄ™ i postać duszka dostosowujÄ…c je do tworzonego projektu, tworzyli proste skrypty oraz stosowali instrukcjÄ™ pÄ™tli do powtarzajÄ…cych siÄ™ czynnoÅ›ci. Pod koniec zajęć wspólnie wybrano najlepszy projekt, który zostaÅ‚ nagrodzony miÅ‚ym upominkiem. ZwyciÄ™zcÄ… zostaÅ‚ Hubert MarszaÅ‚ek.
ZajÄ™cia te byÅ‚y przeprowadzone w ramach realizacji programu edukacyjnego Mistrzowie kodowania i innowacji programowej „Z programowaniem za pan brat”.
Małgorzata Lipniak