31 maja uczniowie klas III  wczesnym rankiem wyruszyli na wycieczkę klasową do Krakowa. Zwiedzanie legendarnego miasta rozpoczęli od Wawelu, gdzie w skupieniu przemierzali zabytkowe komnaty królewskie, skarbiec i zbrojownię wsłuchując się w interesujące opowieści przewodnika.  Po opuszczeniu murów zamku udaliśmy się do Wawelskiego Smoka gdzie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie oraz z niecierpliwością czekaliśmy na moment kiedy ze smoczej paszczy zionie ogień.

Po „spotkaniu ze smokiem”,  spacerując Bulwarami Wiślanymi dotarliśmy na statek, którym pływaliśmy po Wiśle,  poznając przy tym najpiękniejsze miejsca oraz mosty Krakowa. Po rejsie udaliśmy się na pyszny obiad, który mieliśmy okazję zjeść na przybrzeżnej barce . Po krótkim odpoczynku i regeneracji sił wyruszyliśmy na Krakowski Rynek, spacerując oglądaliśmy pomnik Mickiewicza oraz Sukiennice. Ogromne wrażenie zrobił na małych turystach Kościół Mariacki.

Kraków urzekł naszych uczniów swoim pięknem a słoneczna pogoda, która towarzyszyła nam przez cały dzień pozwoliła na podziwianie urokliwych zabytków oraz  poczucie atmosfery tajemniczości i niepowtarzalności jaką otacza się to historyczne miasto.