Losowy obrazek

Zaj?cia dodatkoweDrukuj

 

WITAMY

W NASZYM PRZEDSZKOLU

ZAJ?CIA DODATKOWE W PRZEDSZKOLU

Wszystkiego, co naprawd? trzeba wiedzie?,

nauczy?em si? w przedszkolu - o tym jak ?y?,

co robi?, jak post?powa?,

wspó??y? z innymi, patrze?,odczuwa?,

my?le?, marzy? i wyobra?a? sobie lepszy ?wiat."

Robert Fulghum

 

 

 

Serdecznie witamy na stronie internetowej

naszego przedszkola.

Strona zosta?a stworzona z my?l? o naszych wychowankach

i ich rodzicach. Jeste?my pewni, ?e pomo?e ona Pa?stwu

na wygodny kontakt z nami, a nam na prezentacj? naszych

planów oraz osi?gni?? Pa?stwa pociech.

 

ZAJ?CIA DODATKOWE W PRZEDSZKOLU

 

CODZIENNIE:  6.30 – 8.00

Schodzenie si? dzieci, rozmowy okoliczno?ciowe, praca indywidualna lub w zespo?ach

o charakterze obserwacyjnym i wychowawczym.

 

13.00 – 16.00

Zabawy tematyczne, rozmowy indywidualne, zabawy na ?wie?ym powietrzu; praca indywidualna,

 rozwijanie zainteresowa? dzieci poprzez prowadzenie ró?norodnych zaj?? , rozchodzenie si? dzieci

 do domów.


Prowadz?ce: mgr in?. Marzena Sobczyk, mgr Alina Czarny Marsza?ek, mgr Joanna Nowicka


Zaj?cia dodatkowe w przedszkolu odbywaj? si? 5 razy

w tygodniu zgodnie z przyj?tym grafikiem:

Dzie? tygodnia

Rodzaj zaj??

Prowadz?cy

Poniedzia?ek

 

Gry i zabawy ruchowe

Gry i zabawy muzyczne

 

Gry i zabawy muzyczno – ruchowe, rozwijanie percepcji s?uchowej i du?ej motoryki – podczas zaj?? dzieci

rozwijaj?    umiej?tno?? sprawnego poruszania si?, wyrabiaj? umiej?tno?? wspó?pracy w zespole i szybkiego wykonywania polece?. ?piewaj? piosenki, wykonuj?c towarzysz?ce im ruchy.


 

 

 

 

Alina Czarny Marsza?ek

Joanna Nowicka

Wtorek

Zaj?cia plastyczne

W cyklu zaj?? plastyczno – technicznych, dzieci kszta?tuj? wra?liwo?? estetyczn?, rozwijaj? wyobra?ni?, zdolno?ci plastyczne oraz umiej?tno?ci manualne.


 

 

Joanna Nowicka

?roda

Gry i zabawy matematyczne / Bajkowe zabawy szachowe

 Celem zaj?? jest wspomaganie rozwoju umys?owego i intelektualnego dzieci w zakresie kszta?towania poj?? matematycznych, wspomaganie, rozwijanie uzdolnie? oraz podnoszenie poziomu edukacji matematycznej. Zaj?cia przeprowadza by?y w formie zabawy.

G?ównym celem zaj?? jest wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dziecka w zakresie rozbudzania zaciekawienia dzieci gr? w szachy oraz poznania i wyra?ania siebie podczas  zaj?? szachowych.



 

 

Marzena Sobczyk

Czwartek

Zaj?cia badawczo – eksperymentalne /

Zaj?cia kulinarne

Najskuteczniejszym sposobem poznawania ?wiata s? samodzielnie wykonywane do?wiadczenia i eksperymenty. Jest to sposób bardzo skuteczny, ale tak?e czasoch?onny. Do?wiadczenia dziecko powinno wykonywa? mo?liwie jak najwcze?niej. Konieczne jest zapewnienie warunków bezpiecznego poznawania ?wiata i otrzymania pomocy doros?ego cz?owieka. Tematyka zaj?? jest dostosowywana do aktualnych potrzeb dzieci.

To fascynuj?ca podró? do ?wiata smaków, zapachów i kolorów.
Zaj?cia te maj? na celu nauczy? dzieci czerpania rado?ci ze wspólnego przygotowywania potraw oraz zach?ci? przedszkolaki do zdrowego od?ywiania pokazuj?c, ?e to, co jest zdrowe mo?e te? ?adnie wygl?da? i wy?mienicie smakowa?.
Dzi?ki warsztatom kulinarnym dzieci rozwin? nawyki racjonalnego i zdrowego od?ywiania, nab?d? umiej?tno?? planowania i organizowania swoich dzia?a?, rozwin? swoj? kreatywno??, samodzielno??, sprawno?? manualn?. Wspólne przyrz?dzanie posi?ków b?dzie równie? okazj? do wzmocnienia wspó?dzia?ania i przyja?ni mi?dzy dzie?mi.

 

 

 

 

 

 

 

 

Marzena Sobczyk

Pi?tek

Zabawa i nauka w kr?gu ba?ni, bajek

i opowiada? / Polska – Mój dom, moja ojczyzna

Kszta?towanie wyobra?ni i umiej?tno?ci s?uchania

ze zrozumieniem, budzenie zainteresowa? czytelniczych.

Kszta?towanie wi?zi z w?asn? miejscowo?ci?, jej mieszka?cami.
Kszta?towanie poczucia przynale?no?ci narodowej oraz postawy patriotycznej.

 

 

 

Marzena Sobczyk